דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנה ליום הולדת - הזדמנות של פעם בשנה 

מאת    [ 24/12/2010 ]

מילים במאמר: 551   [ נצפה 3168 פעמים ]

הזדמנות של פעם בשנה

יש 364 ימים די רגילים בשנה ויום אחד מיוחד במינו, יום ההולדת. זוכרים את החיוך שלכם כשקיבלתם מתנה ליום הולדת, שהייתה מוצלחת וקולעת לטעמכם? מדובר באחד הרגעים המשמחים של השנה, אם לא המשמח שבהם. אז כרגע יש לכם הזדמנות מעולה להעניק משהו מיוחד למישהו מיוחד בחייכם. הענקת מתנה ליום הולדת יכולה להיות אירוע מרגש גם עבור מי שקונה אותה, מאחר והוא משמח את יקירו.

 דמיינו את התמונה... חיבוק, ליטוף, נשיקה, ואז נשלפת אותה מתנה ליום הולדת שלה (או שלו) שקניתם במיוחד. קשה להאמין שאחרי שניצלתם את ההזדמנות וקניתם פריט מקורי ויצירתי, לא תקבלו בחזרה מראה ענוג של שפתיים מחייכות. לזוג עם ילדים כדאי לחכות עד שאחרון הילדים נרדם, אחרת תהיה לכם מוסיקת רקע מעט שונה ממה שתכננתם, כך שבמקום הדיסק הרומנטי שרציתם להשמיע לרגל הענקת אותה מתנה ליום הולדת, תקבלו את הסימפוניה של הילד השלישי למיתרי הקול והבכי.

 המלצה נוספת היא לנסות ולהפתיע כמה שיותר, כך שאם תדעו לחמוק הביתה עם המתנה, כמו איזה רוח רפאים שקטה (ואולי גם מעט מגוחכת, אבל לא נורא הרי מדובר במי שאתם אוהבים) תוכלו להגביר את האפקט של הענקת אותה מתנה ליום הולדת פי כמה. זהו דבר חשוב, מאחר ויש לכם אפשרות לקנות מתנה מדהימה, אז מדוע לא להעניק אותה בצורה לא שגרתית?.

 אז איך לא לפספס אותה?

עוד לפני התאריך המיועד, שבו אתם מתכוונים לתת מתנה ליום הולדת של יקירכם או של כל אדם אחר, זה הזמן לרכוש לעצמכם טוש נחמד ובלתי מחיק לחלוטין. סמנו עם הטוש היכן שעולה על דעתכם, על לוח השנה או על כל נייר שיכול לעורר את זיכרונכם, כשהכוונה היא לא רק לאלו הרגילים לשיטות הישנות (כלומר לכתב), אלא גם לכל מי שאומר שהמחשב או האייפון כבר יזכירו לו. קשה להגיד בוודאות אם כדאי לסכן מתנה ליום הולדת ע"י הסתמכות על מחשב, מאחר ולא מעט דברים "התפגששו" לאנשים בגלל הסתמכות על המחשב האישי שלהם.

 כך או כך, גם אם צריך לכתוב על דלת המשרד שלכם, עשו זאת, העיקר לא לפספס אפשרות להעניק מתנה ליום הולדת של אדם יקר. כשהתאריך להענקת אותה מתנה ליום הולדת מתקרב, כדאי כבר להתחיל לדאוג למתנה עצמה ולא לחכות לרגע האחרון. כך, כשהמתנה נמצאת לידכם במשרד, או שכבר הכנסתם אותה לבית בחשאיות, אתם כבר מסודרים. מכאן ועד ביצוע של שליפת מתנה ליום הולדת בתזמון הנכון, הדרך היא קצרה ובטוחה.

 יש דרך קלה ומאוד מאוד מוצלחת

קניית מתנה ליום הולדת אינה חייבת להיות משימה בלתי אפשרית כלל וכלל. כולם רוצים למצוא מתנה ליום הולדת, שתהיה מיוחדת ותוערך כראוי, וכולם גם יכולים למצוא מתנות שכאלו. אין כאן סוד גדול אלא פשוט תשומת לב ליצירתיות של מי שעושה הכול בכדי להציע לכם אפשרויות רבות ומקוריות לרכישת מתנה ליום הולדת של אהובכם.

 החוכמה הפשוטה היא לרכז כמה שיותר פריטים מיוחדים במקום אחד, בכדי שאתם לא תרגישו ביום ההולדת הקרב, ככזה שעתיד לגזול מכם זמן רב, גם אם אתם באמת מעוניינים להשקיע ולמצוא מתנה ליום הולדת שתאופיין ביופי מיוחד ובטוב טעם. כל רעיון מקורי יהיה בהישג ידכם, בכדי שגם לא תצטרכו להתיש את מוחכם ברעיונות לאותה מתנה ליום הולדת, שלא תמיד עולים לכם בראש ברגע האמת. אין כמו מגוון רחב שכיף להביט בו בכדי לבחור מתנה ליום הולדת של אדם שבאמת מגיע לו משהו מיוחד ליום המיוחד שלו.

 


מגיש המאמר הינו מעצב מוצר. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר


אנימי לקבלת מידע נוסף על מתנה ליום הולדת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב